Novi dresi ljubljanske Olimpije dvigujejo obrvi. Mirno lahko zapišemo, da navijači zmajev nad novim dizajnom niso navdušeni, marsikdo pa se sprašuje, od kod je na tradicionalno zeleno-bele drese Ljubljančanov prišla oranžna barva. Našli smo 'krivca' oziroma tistega, ki je ponudil to idejo.
Oranžna barva na dresih Olimpije. Še pred nekaj leti bi trdili, da je kaj takega zaradi klubske zapriseženosti zeleno-beli barvi enostavno nemogoče. A potem se je rodila Cedevita Olimpija in košarkarski del ljubljanskega kluba je že nekaj časa tesno povezan z barvami pomaranče.
Da bo temu barvnemu trendu sledila tudi nogometna Olimpija, ni pričakoval nihče. Nenazadnje blagovna znamka Cedevita, katere zaščitni znak je oranžna barva, z nogometom v Sloveniji nima praktično nobene povezave. A z novo sezono se je oranžna barva nekako znašla na dresih nogometnih zmajev iz Stožic.

Vodstvo Olimpije verjame, da bodo dresi prodajni hit
Dejstvo je, in to neizpodbitno, da oranžni dresi Olimpije večjemu delu navijačev ni všeč. Navijaška skupina Green Dragons jih je označila kar kot ‘odurne’ in opozorila klubsko vodstvo, naj se ne igra s klubskimi simboli. V luči tega smo na klub poslali novinarsko vprašanje o tem, od kod ideja, da se oranžna barva, ki nikoli ni bila barva Olimpije, doda na letošnje drese.
“Dres je na podlagi evropskih in globalnih modrih trendov dizajniral naš uradni opremljevalec Puma. Opažamo, da je deležen kritike, a enako je bilo z lanskim rožnatim dresom. Toda ti dresi so bili med navijači in turisti prodajni hit, zaloge smo morali večkrat obnoviti. Tako upamo, da bo letošnji dres podrl podobne rekorde. Oglaševalski učinek je velik, a samo čas bo povedal, če je bila odločitev Pume prava. Klub pa lahko obljubi, da bo Olimpija vedno imela prav poseben dres,” je na Sportklubovo vprašanje odgovoril predsednik kluba Adam Delius.

Turisti so morda navdušeni, navijači manj
V sodobnem nogometu se seveda vse vrti okrog denarja in prodaja dresov je nedvomno eden od naslovov, s katerega se lahko zasluži precej sredstev. A pri tem je treba biti premišljen. Igranje s klubskimi simboli je vselej tvegana stvar. Lanski dresi z rahlim rožnatim odtenkom pa so bili bolje sprejeti predvsem zato, ker je Olimpija odigrala fantastično sezono, v kateri je osvojila državni naslov in se prvič v zgodovini uvrstila v evropsko pomlad.
Če bodo zmaji tako uspešni tudi v oranžni garnituri, jo bodo navijači najbrž lažje sprejeli oziroma vsaj tolerirali. Če pa ne bodo, jih bo najbrž ta oranžna barva motila še bolj, kot jih moti trenutna skromna, bleda podoba Olimpije na igrišču …
Premier liga
Španska liga – La Liga
Bundesliga
Liga prvakov
Evropska liga
Evroliga
EuroCup
NBA
Slovenija
Liga ABA
ATP World Tour Finals
Pariz
ATP
WTA
Davisov pokal




Kakšno je tvoje mnenje o tem?
Sodeluj v razpravi ali preberi komentarje